משרד החינוך התערב – תלמידות בית שמש שובצו

    בעקבות פניות שהגיעו אל מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, נכנס משרד החינוך לתמונה והורה לחינוך העצמאי העצמאי להגיע לפתרון הבעיה
    ישראל פריי 2 Comment on משרד החינוך התערב – תלמידות בית שמש שובצו

    לפחות בבית שמש, ניתן להכריז כי סוגית האפליה ומצוקת הבנות – מאחורינו • 13 בנות ספרדיות שנדחו בטענה של מחסור במקום, קיבלו הבוקר הודעה על קבלתן לבית הספר • מאחורי המהלך: מנוף לחצים של המחוז החרדי על החינוך העצמאי • כל הפרטים

    בעקבות פניות שהגיעו אל מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, נכנס משרד החינוך לתמונה והורה לחינוך העצמאי העצמאי להגיע לפתרון הבעיה
    11:57
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on מנחת ההורים מדריכה: כיצד ומתי נכון להעניש ילדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת שנת הלימודים ההולכת וקרבה, נאלצות הרשויות להתערב ולשים סוף לאפליה: בעקבות התערבות המחוז החרדי, 13 בנות מבית שמש שטרם שובצו, קיבלו היום הודעה על קבלתן לשנת הלימודים הבאה.

    מדובר בבנות ממוצא ספרדי שנרשמו לכיתה א של החינוך העצמאי ברמת בית שמש ג' וקיבלו תשובות שליליות בחודשים האחרונים, בטענה של מחסור במקום.

    בעקבות פניות שהגיעו אל מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, נכנס משרד החינוך לתמונה והורה לחינוך העצמאי העצמאי להגיע לפתרון הבעיה.

    לאחר שיחות ודיונים במסגרתם הודיע משרד החינוך כי הוא לא מקבל את אי קבלת התלמידות ויש למצוא להן פתרון בכל מחיר, קיבלו היום הורי התלמידות הודעה על קבלתן.

    יש לציין כי לפני כשבועיים כפה מנהל המחוז החרדי על סמינר נתיבות חכמה במודיעין עלית לקבל תלמידות שסורבו ולאחר איום בסנקציות כנגד הסמינר הודיעה ההנהלה לתלמידות כי הן מתקבלות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה שהולך ברמת בית שמש ג' זה מטורף…………
      מילא זה אבל הכל פה זוועה……